Friday, December 7, 2012

Berdirinya aku disini dengan satu tujuan yang aku sendiri tak pasti, dengan satu keputusan yang aku sendiri tak yakin. Keyakinan diri mula pudar dari hari ke hari. Mengimbas kembali pengalaman lepas mencari dari setiap sudut di mana letaknya salah silap yang aku sndiri sebagai manusia biase tak pernah perasan. Perasaan yang semakin keliru, perasaan yang amat beharga bukan bahan mainan bukan juga bahan gurauan. Bangkit aku hari ini dengan pelbagai pengalamn yg telah mematangkan diri tanpa aku sedar. Sampai hari ini teguhnya aku membuat keptusan di mana berkaitan dengan perasaan, aku sendiri tak pasti tapi masih cuba untuk buat yg terbaik. Aku harap kau faham aku harap kau terima. Bukan aku ckap lupakan yang lepas, tak. Akan tetapi ambik lh  yg lepas sebagai satu cerite untuk memenuhi ruang memori kau. Jangan pernah menyesal dengan apa yang telah berlaku.

No comments:

Post a Comment